Z wykształcenia jest filologiem języka angielskiego oraz socjologiem.
W ciągu swojej dwudziestoletniej kariery ukończyła również wiele renomowanych szkoleń oraz programów edukacyjnych, między innymi z zakresu wystąpień medialnych, stylów przywódczych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując zarówno po stronie globalnych agencji reklamowych, jak i po stronie biznesu – w branży medialnej, oponiarskiej, meblarskiej, finansowej, browarniczej oraz sprzedaży detalicznej.
Przez siedem lat pełniła również funkcję arbitra w Radzie Etyki Reklamy.
Cechuje ją skuteczność i przejrzystość w działaniu oraz wiedza i doświadczenie w relacjach z klientami.
Jej głównym motto to: „Klient jest w centrum każdej decyzji, jaką podejmujemy w procesie sprzedaży.”
Wśród swoich zainteresowań wymienia literaturę klasyczną oraz biografie. Jest również pasjonatką stylów architektury współczesnej oraz modernizmu międzywojennego w Polsce
Moje oferty nieruchomości
Sprawdź oferty, którymi się opiekuję
Napisz do mnie
Jak mogę Ci pomóc?