Tomasz Maksoń

Dyrektor Oddziału

Od lat jest związany ze sprzedażą, początkowo jako menadżer sprzedaży, a następnie dyrektor do spraw klientów kluczowych. Pracując i współpracując m.in. przez 10 lat w sektorze bankowości (Brebank- obecnie mBank), telekomunikacji (Polkomtel/plus, sieć mPunkt), tworząc od podstaw portal hej.mielec.pl i wdrażając w przedsiębiorstwach systemy ERP, CRM (IT,projektowanie) posiada praktyczne umiejętności związane z wdrażaniem i wprowadzaniem produktów na rynek, sprzedażą, zarządzaniem, pracą z zespołem, realizacją wyników finansowych, sprzedażowych i obsługą klienta na najwyższym poziomie. Potrafi budować autorytet w zespole ekspertów i wie jak sprawnie motywować swój zespół: zarówno chwalić, jak i wymagać.

Zarządzanie i poprawa efektywności prowadzenia firm, m.in. poprzez połączenie doświadczenia i wprowadzanie różnego rodzaju Systemów, pomagających osiągać zakładane cele - to jego metody. Uważa, że skuteczne, mogą być tylko uporządkowane i monitorowane na bieżąco procesy, jakie przebiegają w firmie, dlatego stara się przekonywać do nowoczesnych metod zarządzania, przy wykorzystaniu technologii IT.

Zajmuje się również obrotem na rynku nieruchomości, gdzie specjalizuje się, we współpracy z klientami Premium, w sprzedaży i wynajmie domów i apartamentów, a także kupnie nieruchomości z potencjałem inwestycyjnym.

Jego celem jest uczciwe, rzetelne i skuteczne wspieranie swoich Klientów w zakresie bezpieczeństwa transakcji, gdzie zawsze stara się chronić interesy wszystkich stron danej transakcji. Potrafi sprawnie analizować potrzebne wskaźniki sprzedaży i ma doświadczenie w pracy na celach i budżetach sprzedażowych.

Lubi też sprzedawać i obsługiwać swoich Klientów osobiście - skutecznie buduje relacje i dba o ich zadowolenie- bo tylko słuchając ich osobiście, można cały czas czerpać inspirację i pomysły do dalszych działań.

Poza pracą dużo biega. Prywatnie jest współwłaścicielem 5 osobowej rodziny.

Napisz do mnie