Marcin Legieć

Trener Sprzedaży

W 2010 roku Marcin zaczął swoją przygodę z profesjonalną obsługą Klienta. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży. Na pierwszym miejscu stawia dobre relacje z Klientem oraz umiejętne dopasowanie oferty do potrzeb Klienta.

Od 2016 roku rozpoczął pracę Trenera ds. Szkoleń i Rozwoju w międzynarodowej firmie Provident Polska w której łącznie spędził 5 lat szkoląc Centrum Sprzedaży, Centrum Odzyskiwania Należności oraz Centrum Obsługi Klienta. Następnie rozwijał kompetencje miękkie agentów w międzynarodowej firmie Teleperformance.

Z przyjemnością spędza czas w sali szkoleniowej trenując innych. Do pracy motywują go wyniki uczestników szkoleń. W życiu kieruje się takimi wartościami jak szacunek, odpowiedzialność oraz poczucie bezpieczeństwa. Od początku kariery celem zawodowym Marcina jest szukanie nowych rozwiązań pracy z Klientem.

Motto zawodowe to “najpierw wejdź w buty Klienta, poczuj to, a następnie doradzaj”

Napisz do mnie