Rozpoczynamy wdrażanie systemu Asari Kameleon

maj 15, 2018 · Time 2 min. czytania

Freedom Nieruchomości bierze udział w testach Asari Kameleon i przygotowuje się do wdrożenia systemu w całej sieci. Planowana data przejścia na nowy system CRM jest wyznaczona na październik. 

Freedom Nieruchomości działa ramię w ramię marką ASARI i oprogramowaniem od 2014 roku. Lider rozwiązań informatycznych dla branży planuje uruchomić nową wersję swojego systemu CRM – Asari Kameleon. Na jakim etapie jest samo narzędzie i jego status we Freedom?

Asari Kameleon – już niedługo

System, który ma w zdecydowany sposób odmienić działania pośredników na rynku nieruchomości jest już niemal gotowy. Obecnie we współpracy z doświadczonymi praktykami i pośrednikami, realizowane są testy oraz wprowadzane są zmiany, które mają wpłynąć nie tylko na użyteczność, ale i na sam komfort korzystania z narzędzia.

Freedom Nieruchomości bierze w tych testach czynny udział, jednocześnie rozpoczynając proces wdrażania CRM–u w sieci. Do sprawdzania aktualnej wersji kolejno dołączają dyrektorowie oddziałów oraz agenci. Wszystko po to, aby z jednej strony pomóc rozwinąć produkt, a z drugiej poznać go na tyle, aby w dniu oficjalnej premiery móc korzystać ze wszystkich jego możliwości.

Co ma zmienić Kameleon?

Już teraz system od Asari to kompletny system CRM. Zmiana jaka wynika z nowego systemu to przede wszystkim zupełnie nowy moduł raportowania, pracy z klientem a przede wszystkim możliwość dostosowywania aplikacji do własnych potrzeb. Nowa wersja ma jeszcze bardziej usprawnić we Freedom.

Przede wszystkim stawiamy na moduł raportowania oraz wyznaczania celów, ich monitoring i wsparcie sprzedaży. Bardzo ważne jest też dla nas pełne zautomatyzowanie pracy z ofertą i klientem, aż do samej finalizacji. Już teraz czynimy te kroki, używając oprogramowania od Salesmanago. Trzecim punktem jest usprawnienie komunikacji wewnętrznej – mówi Łukasz Kruszewski.

Może to też Ci się spodoba

Inwestycja w mieszkanie do remontu. Czy warto?

Poniższą nieruchomość przyjęliśmy do oferty w stanie pozostawiającym wiele do życzenia. Zdjęcia “przed” nie budzą złudzeń. Klient kupił to mieszkanie pod wynajem i zdecydował się powierzyć mi zadanie przygotowania nieruchomości i znalezienia jej nowych lokatorów. Jak szybko udało się tego dokonać? Czy inwestycja w mieszkanie do remontu ma sens?

Jak przygotować dobre ogłoszenie?

Jakiś czas temu trenerzy komunikacji zatarli ręce. Dorwali się do badania profesora Alberta Mehrabiana. Z pobieżnej analizy wynikało, że słowa to zaledwie 7% naszej komunikacji.

Jak wielu propozycji mogę się spodziewać?

Jak wielu propozycji mogę się spodziewać?

Chcesz sprzedać nieruchomość?

Napisz do nas

    Proszę o zaznaczenie zgody.