Interesuje cię marka osobista? Nowa książka Łukasza Kruszewskiego

cze 01, 2018 · Time 4 min. czytania

Marka osobista, personal branding, strategia obecności w sieci. Ten temat stale zyskuje na popularności, głównie dzięki efektom, jakie można z nim osiągnąć. Jak jednak zrozumieć całe to zjawisko i z niego skorzystać? Łukasz Kruszewski – Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości – wydał nową książkę Marka Agenta.

Rośnie znaczenie mediów społecznościowych, stale wzrasta “cena” skutecznego handlowca na rynku pracy. To wszystko składa się na zainteresowanie personal brandingiem, czyli marką osobistą. Obecnie, jak nigdy wcześniej, mamy tak wiele możliwości i okazji do jej budowania, że grzechem jest zaniedbanie tego tematu. Jednak jak robić to w sposób przemyślany i taki, który przyniesie zamierzony efekt?

Z pomocą przychodzi Łukasz Kruszewski – dyrektor marketingu we Freedom Nieruchomości – oraz jego nowa książka: “Marka agenta”. To kompletny poradnik dla każdego pośrednika nieruchomości, choć nie tylko. Z pewnością skorzysta z niego również handlowiec z innej branży. Książka jest już drugą publikacją Łukasza Kruszewskiego na temat marketingu nieruchomości. Poprzednia – Marketing nieruchomości. Home Branding praktycznie – została wydana w 2016 roku.

Co znajdziesz w książce?

Przede wszystkim prawidła brandingu, dostosowane do realiów rynku i przełożone w bardzo jasny i zrozumiały sposób. Otrzymasz też wskazówki, wykaz dobrych praktyk, a nawet gotowe strategie.

Kruszewski w Marce Agenta uczy, jak mądrze budować markę osobistą, jak promować się w Internecie, pozyskiwać dzięki temu klientów i sprzedawać więcej. Dla takiego efektu warto zaryzykować kilka wieczorów z książką, prawda?

Cytując wydawcę, to pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:

  • Jak odnaleźć swój wyróżnik na konkurencyjnym rynku i zdefiniować mocne strony?
  • Czym jest i jak skutecznie wykorzystywać networking by pracować na rekomendacjach?
  • Co to jest lejek sprzedażowy, jak go zbudować i zaplanować całościową komunikację?
  • Jak budować pożądany wizerunek wykorzystując proste techniki i potęgę social media?
  • Co zrobić, aby wykorzystując moc ePR sprzedawać więcej i budować silną reputację?

Łukasz Kruszewski – o autorze

Praktyk marketingu nieruchomości. Prelegent na konferencjach branżowych, pośrednik, filozof i szkoleniowiec. Specjalizuje się w strategii marketingowej i personal brandingu.

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunkach gospodarka przestrzenna, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i filozofia. Uczestnik programu CIM – Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Z branżą nieruchomości i marketingu związany od 2008 roku.

Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości. Zdobywał doświadczenie, pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro, współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych, m.in. w branży nieruchomości i finansów. Autor książki „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie” oraz partner “Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki”, „Praktyka Brandingu”. Współorganizator i organizator pierwszych dwóch edycji RECAMP. Współzałożyciel Klubu Marketerów Nieruchomości.

Może to też Ci się spodoba

Ceny mieszkań i gruntów – czekać, czy kupować? Przegląd prasy 2.11.2022

Rynek nieruchomości stosunkowo wolno reaguje na dynamicznie zmieniającą się sytuację gospodarczą. Ceny na razie nie spadają, ale wydaje się to nieuniknione. Głównym winowajcą są wysokie stopy procentowe i spadająca zdolność kredytowa Polaków. Czy to wymusi spadki cen mieszkań? Czy warto kupować teraz za gotówkę , czy jednak poczekać? Kredyty hipoteczne zamarły, ale tąpnięcia na rynku […]

Przegląd prasy / Freedom Review

Castingi dla kupujących – efekt „Bezpiecznego kredytu”. Przegląd prasy 21.08.2023

Chcesz kupić mieszkanie, wybierasz ofertę, płacisz i masz własne M? Niekoniecznie. Właściciele mieszkań urządzają “castingi dla kupujących”.

Ewelina Zdancewicz sie 21, 2023 · 3 min. czytania

Rewitalizacja – jak stworzyć nowy wizerunek miasta? – cz.3

Zmiany, zmiany, zmiany – tymi słowami w najwłaściwszy sposób opisać można efekt nowych przepisów dotyczących procesu rewitalizacji. Zmieniła się ustawa, zmieniła ilość środków przeznaczonych na realizację zadań, a w konsekwencji zmienić ma się również oblicze niektórych Polskich miast. Sprawdź, co rewitalizacja dała Łodzi.

Chcesz sprzedać nieruchomość?

Napisz do nas

    Proszę o zaznaczenie zgody.