Po co nowemu Franczyzobiorcy szkolenie z marketingu?

lis 09, 2021 ·

Prowadząc rozmowy z potencjalnym partnerem biznesowym zainteresowanym przystąpieniem do sieci Freedom Nieruchomości, najpierw przeprowadzamy dokładną analizę potencjału danego miasta i lokalizacji. Na jej podstawie wspólnie podejmujemy decyzję o współpracy. Franczyza Freedom Nieruchomości to współpraca oparta na bliskości i wspólnym zaangażowaniu. Nasi partnerzy biznesowi mogą liczyć na wsparcie Centrali na każdym etapie prowadzenia biznesu. 

W ramach podjętej współpracy, Freedom Nieruchomości organizuje specjalnie dedykowane szkolenia, które mają najbardziej rozbudowany program na rynku. Jedną z osób prowadzących szkolenia dla nowych Franczyzobiorców jest Łukasz Kruszewski, Dyrektor Marketingu.

Łukasz, zaczniemy otwarcie – dlaczego warto zostać Franczyzobiorcą Freedom?

Jestem związany z rynkiem nieruchomości od 2008 roku. Zaczynałem jako agent, a następnie prowadziłem własne biuro, zajmowałem się marketingiem we Freedom Nieruchomości, a od 2018 roku jestem współwłaścicielem sieci. Przez ten czas miałem okazję zarówno osobiście przekonać się jak smakuje praca w branży, poznać jej blaski i cienie, jednocześnie budować system wdrożeń dla nowych agentów i właścicieli biznesu – franczyzobiorców Freedom. Często prowadząc szkolenia powtarzam, że zazdroszczę nowym agentom i franczyzobiorcom. Gdybym na początku mojej drogi otrzymał chociaż 10% wiedzy jaką dziś przekazujemy, może też byłbym w tym miejscu, ale o wiele szybciej. A jak wiemy czas to pieniądz. Poza tym, Freedom to nie tylko sieć biur nieruchomości, a przede wszystkim społeczność zaufanych przedsiębiorców i ekspertów, którzy wspierając się kreują własną wizję zawodowej przyszłości. 

 

Jak sprzedać ofertę nieruchomości? Sprzedaj ofertę z Łukaszem Kruszewskim

Zazdroszczę nowym agentom i franczyzobiorcom. Gdybym na początku mojej drogi otrzymał chociaż 10% wiedzy jaką dziś przekazujemy, może też byłbym w tym miejscu, ale o wiele szybciej. A jak wiemy czas to pieniądz.

Skoro o szkoleniach mowa, jakie szkolenie prowadzisz we Freedom?

W organizacji odpowiadam za zarządzanie marketingowe i ten zakres jest przedmiotem moich szkoleń. Podzielone są one na trzy bloki. Pierwszy to strategia marketingowa, której zrozumienie i skrupulatne wdrażanie jest gwarantem sukcesu marki Freedom. Drugi związany jest z działaniami lokalnymi danego biura, a więc dotyczy marketingu lokalnego. Omawiamy tutaj zagadnienia związane ze skuteczną promocją, budowaniem lokalnej rozpoznawalności, ale również marketing ofert. Ostatni obszar to marketing osobisty stanowiący zarówno ukrytą siłę naszej marki, jak również trampolinę osobistych rekomendacji. System jest położony kaskadowo, od ogółu do szczegółu. Od wartości do aktywności. 

Do czego to szkolenie przydaje się w późniejszej pracy?

Przede wszystkim stanowi podstawę działania zgodnie ze standardami marki zarówno tymi wizerunkowymi, jak i sprzedażowymi (promocja ofert). Dodatkowo nasz Partner otrzymuje “rozkład jazdy” po naszej organizacji pozwalający mu skutecznie zamawiać materiały reklamowe, promować oferty czy mieć kontakt z poszczególnymi osobami w różnych obszarach marketingu. 

Dlaczego oferta Freedom jest wyjątkowa?

Nie wiem czy nasza oferta jest wyjątkowa. Na pewno jest n a s z a. Zbudowana na takich wartościach jak rzetelność, uczciwość i odpowiedzialność, otwartość na zmianę, chęć dogadania się, wiedza. To są azymuty, na podstawie których tworzymy nasz system i budujemy relacje. 

    Zostań naszym franczyzobiorcą

    Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak otworzyć pewny biznes w nieruchomościach

    Proszę o zaznaczenie zgody.

    Opowiesz nam historię ze szkolenia, która najbardziej zapadła Ci w pamięć?

    Partner z nowo powstającego oddziału zadał, dość popularne zresztą i oczywiste pytanie, co jest naszym wyróżnikiem? Kiedy idzie do klienta, a klient zada mu takie pytanie, to co ma odpowiedzieć? Z jednej strony ucieszyłem się z tego pytania, z drugiej wpadłem w lekkie zmieszanie. Nie dlatego, że nie jestem w stanie tego wskazać, ale ze względu na fakt, że jako organizacja byliśmy w trakcie procesu strategicznego. Procesu, którego już dawno potrzebowaliśmy, aby na nowo siebie określić. Nie rewolucyjnie, a bardziej ewolucyjnie. Wyłapać z naszej marki jej prawdziwą esencję, a komunikację oprzeć nie na wyświechtanych, często kopiowanych hasłach, ale na tym, co jest nam właściwe. Pamiętam to spotkanie, bo nad tym wyróżnikiem zaczęliśmy solidną dyskusję już w całym gronie. Trwała bodaj z 30 minut. Wszystko “kręciło” się wokół rzeczy właściwych: naszej skuteczności, systemu pracy z klientem, wiarygodności marki, wizerunku marketingu ofert jaki kreujemy, pracy na rekomendacjach – co jest dowodem zaufania klientów, sile systemowego podejścia do zarządzania czy sprzedaży. 

    Esencja tego wszystkiego mogła wybrzmieć dopiero kilka tygodni później, na naszej lipcowej Konferencji w Warszawie. Prawda jest bowiem taka, że wszyscy – bez względu na to co w życiu robimy i kim jesteśmy – każdego dnia podejmujemy masę różnych, często trudnych decyzji. Warto mieć pewność, że są one słuszne i właściwe. Jeśli chodzi o nieruchomości, to Freedom daje taką pewność wyboru. Udowodniliśmy to przez ostatnich 11 lat. Dziś walczymy o miano najczęściej polecanej marki biur nieruchomości w Polsce. Właśnie dlatego, że Freedom to pewny wybór na rynku nieruchomości. 

    Co chciałbyś przekazać światu? 🙂

    Cieszę się, że tu jestem i mam tylu fajnych ludzi wokół. W końcu nikt nie jest samotną wyspą, nawet jeśli od czasu do czasu każdemu wydaje się, że taka ucieczka byłaby najlepszą wersją życia. 

    Święte słowa 🙂 Dziękuję za rozmowę!

    Przeczytaj więcej o Franczyzie Freedom.

     

    Może to też Ci się spodoba

    Wyższy podatek od kupna mieszkań! Przegląd prasy 20.03.2023

    Wyższy podatek od czynności cywilnoprawnych obejmie zakup większego pakietu mieszkań w ramach jednej inwestycji. Dotyczy to zarówno osób fizycznych, jak i funduszy inwestycyjnych. To jedno z rozwiązań nowego programu Bezpieczny kredyt 2 proc. Co jeszcze słychać na rynku nieruchomości? W końcu optymizm na rynku nieruchomości? Dobre informacje dla klientów. Onet.pl, 14.03.2023 Z najnowszych danych Biura […]

    Domy dla seniorów w Polsce zamiast apartamentowców? Przegląd prasy 29.05.2023

    Demografia stanowi wyzwanie dla branży nieruchomości – w Polsce regularnie maleje liczba ludności. Do 2040 roku w kraju ma mieszkać 36 mln osób. Dodatkowo starzejące się społeczeństwo postawi przed branżą inne wyzwania niż dotychczas. Zapraszamy do przeglądu prasy Freedom! Pierwsze Mieszkanie. Szef MRiT: Nie będzie działać zasada: kto pierwszy, ten lepszy. Forsal.pl, 26.05.2023 Proponujemy rozwiązanie, […]

    MdM 2017 – Co dalej z programem Mieszkanie dla Młodych?

    Najnowsza ankieta NBP dotycząca sytuacji na rynku kredytowym podkreśla, iż banki po raz pierwszy od połowy 2015 r. złagodziły kryteria przyznawania kredytów mieszkaniowych. Po trwającym pół roku okresie spadku popytu na kredyty mieszkaniowe, w IV kwartale 2016 roku banki odczuły zdecydowaną zmianę trendu wśród klientów.

    Chcesz sprzedać nieruchomość?

    Napisz do nas

      Proszę o zaznaczenie zgody.