Jak sprzedać ofertę? Jak przejść przez cały proces – od przygotowania oferty nieruchomości, zwiększenia jej atrakcyjności, promocji online i offline, aż do upragnionej sprzedaży? O marketingu w branży nieruchomości pisze w swojej najnowszej książce Łukasz Kruszewski, CMO ogólnopolskiej sieci biur Freedom Nieruchomości.
– Ta książka to „mięso” codziennej pracy z ofertami nieruchomości. Zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces w nieruchomościach – zapewnia Kruszewski. – Materiał jest w 100 procentach oparty na praktyce. Książka zawiera liczne przykłady, wskazówki sprzedażowe, rozwiązania stosowane w agencjach nieruchomości. Starałem się przekazać rozsądną ilość wiedzy i maksimum efektywnych rozwiązań, aby czytelnik mógł sam po jej przeczytaniu odpowiedzieć na pytanie: jak sprzedać ofertę?
Sprzedaż nieruchomości – praktyczne studium przypadku
Książka „Sprzedaj ofertę” opiera się na czterech filarach praktyki sprzedaży:
- teorii rynku, która wymaga zrozumienia konsumentów i mechanizmów wpływających na ich decyzje
- teorii sprzedaży, dotykającej fundamentów zarządzania ofertą
- praktyce marketingowej, z jej ideą przygotowania oferty i pracy nad wizerunkiem
- reklamie i systemie zarządzania sprzedażą, prowadząc do upragnionego finału, którym są rekomendacje
Na kartach książki znajdziesz mnóstwo konkretnych przykładów i zrozumiesz mechanizmy rządzące procesem skutecznej sprzedaży nieruchomości. Poznasz studium przypadku pracy z ofertą w czystej postaci.
Z rynkiem nieruchomości mam kontakt każdego dnia. Jestem inwestorem i negocjatorem. Kupuję mieszkania, doradzam, sprzedaję. Wiem, jak potrzebna jest fachowa wiedza, aby osiągać najlepsze rezultaty.
„Sprzedaj ofertę” to książka na wskroś praktyczna. – Pozwoliłem sobie na sporo przykładów zastosowanych w firmie Freedom Nieruchomości, aby pokazać, że słowo pisane ma potwierdzenie w rzeczywistości. Co czytelnik z tego weźmie dla siebie? To zostawiam już do indywidualnej oceny – mówi Kruszewski.
Dla kogo jest ta książka?
To pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:
- Jak zbudować lejek sprzedaży oferty i przeprowadzić segmentację bazy?
- W jaki sposób promować oferty w serwisach nieruchomości i w social mediach?
- Za co tak naprawdę płaci klient i jak wokół tego budować ofertę?
- Jakie są fundamenty pracy z ofertą i co to jest koncepcja 3K?
- W jaki sposób zwiększyć konkurencyjność ofert niewielkim kosztem?
- Jak wykorzystać psychologię w sprzedaży?
O autorze
Łukasz Kruszewski jest praktykiem marketingu nieruchomości, prelegentem na konferencjach branżowych, pośrednikiem, filozofem i szkoleniowcem. Specjalizuje się w strategii marketingowej i personal brandingu.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunkach gospodarka przestrzenna, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i filozofia. Uczestniczył w programie CIM – Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Z branżą nieruchomości i marketingu związany od 2008 roku.
Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości. Zdobywał doświadczenie, pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro, współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych, m.in. w branży nieruchomości i finansów. Autor książki „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie” oraz partner „Praktyka Brandingu”. Współorganizator i organizator pierwszych dwóch edycji RECAMP. Współzałożyciel Klubu Marketerów Nieruchomości. Zaradny mąż i ojciec. Olsztynianin przez zasiedzenie i uwielbienie.
Rozdział na próbę
Sprawdź profil autora na Facebooku, a po książkę udaj się na oficjalną stronę Sprzedaj Ofertę! Znajdziesz tam również jeden z rozdziałów książki – do pobrania bezpłatnie. Przyjemnej lektury!
