Wyróżnij się na rynku nieruchomości! Sprawdź home staging
Dla sprzedających sytuacja na rynku nieruchomości jest trudna. Dlaczego? Po pierwsze, podaż znacznie przewyższa popyt. Po drugie, standardowe działania już nie wystarczają do wypromowania oferty i szybkiego znalezienia nabywcy. Jak temu zadziałać? Wystarczy sięgnąć po innowacyjne sposoby na uatrakcyjnienie oferty, jednym z nich jest home staging. Wyróżnij się na rynku nieruchomości!
Home staging jako jedno z narzędzi marketingowych był wykorzystywany przez pośredników ze Stanów Zjednoczonych już 1972 roku. W Wielkiej Brytanii technika ta zyskała na popularności, dzięki Ann Maurice i jej programowi „House Doctor”, w którym przygotowywała nieruchomości do sprzedaży. W Polsce ten trend dopiero się rozwija.
Usługa ta polega na przygotowaniu i prezentacji nieruchomości w taki sposób, aby uzyskać jak najlepszą cenę, w jak najkrótszym czasie i przy jak najmniejszych nakładach finansowych. Celem jest sprawienie, aby kupujący mógł wyobrazić sobie, że już zamieszkał w prezentowanej nieruchomości.
Co daje profesjonalny home staging?
Po pierwsze, home staging ma za zadanie depersonalizację wnętrza i nadanie mu neutralnego stylu. Po drugie, powinien być wykonany w jak najkrótszym czasie i po trzecie, przy jak najmniejszych nakładach finansowych. Dekorowanie wnętrz natomiast, to proces długi i wymagający dużo większego budżetu i co istotne, wykonujemy go na własne potrzeby, nadając nieruchomości nasz indywidualny styl.
Projekt przygotowania nieruchomości do sprzedaży powinien być przemyślany, a wszystkie zadania odpowiednio skoordynowane w czasie. Należy określić profil klienta pod względem cech:
• demograficznych,
• ekonomiczno-społecznych,
• psychograficznych,
• behawioralnych.
Grupa docelowa dla kawalerki różni się od grupy docelowej dla mieszkania 4-pokojowego. Kolejna rzecz to określenie budżetu, przyjmuje się że nie powinien przekraczać 1,5 % ceny ofertowej nieruchomości.
Projekt obejmuje również ocenę:
• przestrzeni i światła,
• podjęcie decyzji o doborze kolorów, materiałów wykończeniowych,
• zamówienie ewentualnych usług fachowców.
Po zabiegu home staging’u otrzymujemy odświeżone wnętrze, które poprzez odpowiednią organizację przestrzeni i nadanie mu neutralnego stylu, staje się atrakcyjniejsze i skierowane do wcześniej wyodrębnionej grupy docelowej. A taka nieruchomość szybko znajdzie nowego właściciela.
Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi!
Spodobał Ci się artykuł?
Podziel się z innymi!
Link skopiowany
Może to też Ci się spodoba
Agent pozytywnej zmiany w nieruchomościach
„Są momenty w życiu, w których się wahasz… Ale sprzedaż czy kupno nieruchomości nie powinno być jednym z nich”. To hasło prowadzonej przez National Association of Realtors* tegorocznej kampanii społecznej, zachęcającej do korzystania z usług pośrednika oraz budującej zaufanie do obrotu na rynku nieruchomości. Zauważyliśmy potrzebę budowania pozytywnego wizerunku pośrednika również na naszym podwórku. Dlatego […]
Jak uzyskać korzystne warunki kredytowe w MdM?
Rok 2015 był przełomowy dla programu Mieszkanie dla Młodych. Przyniósł ważne zmiany w ustawie o pomocy państwa w nabyciu pierwszego mieszkania przez młodych ludzi. Najważniejszą z nich była możliwość skorzystania z dopłaty także na rynku wtórnym. Dodatkowo zniesiono ograniczenia wiekowe oraz wymóg nabywania pierwszego mieszkania w przypadku posiadania trójki bądź więcej dzieci. Przypominamy, jak uzyskać korzystne […]
Czeka nas renesans wspólnotowości. Wywiad z dr Piotrem Wasylukiem
Kto potrzebuje analizy trendów, co można z nich wynieść i dlaczego to współpraca jest dla nas największą szansą? O zmianach, które za i przed nami rozmawiałem z dr Piotrem Wasylukiem, jednym z autorów Raportu Nieruchomości 2020/2021. Michał Dziermański: Czy w tych niepewnych czasach biznes potrzebuje analizy trendów? Piotr Wasyluk: Właśnie teraz biznes potrzebuje metod kreatywnych, […]
Ostatnio dodane nieruchomości
Chcesz sprzedać nieruchomość?
Napisz do nas