W dniach 8-9 września odbyło się, trzecie już w tym roku, szkolenie partnerów franczyzowych Freedom Nieruchomości.

Tym razem spotkaliśmy się w Piasecznie, w hotelu DeSilva. Jak zwykle szkolenie trwało dwa dni, podczas których chłonęliśmy wiedzę od zewnętrznych trenerów oraz od siebie nawzajem, podczas wymiany doświadczeń.

Dzień 1 – Jak być dobrym liderem?

Pierwszego dnia swoją wiedzę przekazywali Robert Zych i Wojciech Badura, trenerzy uznanej marki szkoleniowej – Kontrakt OSH. Kontynuowaliśmy tym samym projekt “Angażujący Lider”. Było to przedostatnie spotkanie w ramach tego cyklu. Tym razem poruszaliśmy takie zagadnienia jak:

– Jak budować autorytet lidera?

– Jak angażować zespół handlowy?

– W jaki sposób budować pewność menedżerską?

– Jak wspierać zespół w osiąganiu celów sprzedażowych?

Sylwetki trenerów:

Robert Zych

Doświadczenie: Od 1986 roku do 1993 handlowiec współpracujący z polskimi, małymi firmami rodzinnymi. Do 1997 roku handlowiec i menedżer w globalnej korporacji. Od 1997 roku twórca i współwłaściciel Ośrodka Szkolenia Handlowców (OSH), który w 2002 roku połączył się z firmą Kontrakt w Grupę Szkoleniową Kontrakt OSH. Odpowiedzialny za zarządzanie tą spółką. Współzałożyciel Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt i Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu Kontrakt. Autor książek dla liderów i handlowców: „Gen Sprzedawcy”, „Lider Sprzedaży”, współautor książki dla szefów i coachów „Szef w roli Coacha”.

Specjalizacja: Od 1997 roku zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowych, nastawionych na osiągnięcie wyników i budowanie zaangażowania w organizacjach. Specjalizuje się w projektach dla liderów, szefów oraz aktywnej sprzedaży. Pracuje w oparciu o metodologię Insight Discovery. Jest coachem supervisorem Polskiej Izby Coachingu.

Wojciech Badura

Doświadczenie:

Do 1998 roku: Polskie Książki Telefoniczne (reprezentant handlowy, kierownik grupy reprezentantów, regionalny szef sprzedaży, dyrektor regionalny), Drukarnia Offsetowa (dyrektor drukarni), Agencja Reklamowa (copywriter). Od 1998 roku – Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH.

Specjalizacja:

Prowadzenie warsztatów z zakresu umiejętności menedżerskich i sprzedażowych, projekty coachingowe.

Dzień 2 – Employer branding ma siłę!

Drugiego dnia czerpaliśmy wiedzę od Zyty Machnickiej, uznanej specjalistki, kształcącej polski rynek pod kątem wizerunku pracodawcy i świadomego budowania marki.

Skupiliśmy się na tym, jak proces rekrutacyjny Freedom Nieruchomości jest odbierany przez kandydatów, gdzie popełniamy błędy i co warto w naszych działaniach zmienić. Szkolenie, połączenie z wcześniejszym audytem działań przyniosło efekty, o których możecie się przekonać, śledząc nasze najnowsze rekrutacyjne poczynania.

Sylwetka trenera

Employer Branding Partner oraz trener w Lightness i autorka bloga CandidateExperience.pl. Krzewi ideę employer brandingu i pomaga Liderom oraz Zespołom w samodzielnym budowaniu autentycznej marki pracodawcy. Jest pomysłodawczynią i opiekunem merytorycznym pierwszych w Polsce studiów podyplomowych Employer Branding na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Jest też pomysłodawczynią i organizatorką EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. Na każde z organizowanych przez nią spotkań w Krakowie, Warszawie i we Wrocławiu przybywa od 70 do 100 osób związanych z branżą HR.

Przez ostatnie 12 lat doskonale poznała potrzeby działów HR oraz kandydatów, pracowników: m.in. rekrutowała dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych, współtworzyła od podstaw agencję rekrutacyjną, projektowała strony internetowe i portale pracy z funkcją ATS oraz kierowała działaniami marketingowymi dla 4 firm HR.

Od 2011 r. prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową z zakresu employer brandingu, w ramach której przeprowadziła już ponad 50 projektów szkoleniowych, warsztatów i wystąpień z obszaru employer branding & candidate experience i zrealizowała niezliczoną ilość indywidualnych konsultacji.

Od 2011 r. wykłada też na Akademii Górniczo-Hutniczej (obszary: employer branding, candidate experience, marketing internetowy, conceptual thinking, synergia marek, e-inicjatywy zorientowane społecznie, wizerunek agencji HR).