Freedom Nieruchomości tworzą uznani specjaliści branżowi z dużym doświadczeniem w obszarze rynku nieruchomości, marketingu, aspektów prawnych i finansowych oraz nowych technologii. W naszej strukturze działają 63 oddziały i ponad 500 osób.
Rozwinęliśmy autorski system sprzedaży, który pozwala pracować komfortowo, a przy tym systematycznie sprzedawać nieruchomości. Inwestujemy w rozpoznawalność marki (prestiżowy zawód), marketing i jakość obsługi (30% naszych ofert pochodzi z rekomendacji).
Twoje zadania
- Koordynacja procesu kupna/sprzedaży nieruchomości,
- gromadzenie dokumentów niezbędnych do szybkiej sprzedaży nieruchomości,
- przygotowywanie umów przedwstępnych sprzedaży nieruchomości,
- kontakt z kancelariami notarialnymi, agentami nieruchomości i klientami,
- obecność na umowach kupna/sprzedaży nieruchomości.
Czego oczekujemy
- Wyższego wykształcenia, najlepiej kierunkowego: administracja, prawo, geodezja, gospodarka przestrzenna lub inne pokrewne,
- znajomości prawa dotyczącego nieruchomości,
- znajomości dokumentacji z zakresu obrotu nieruchomościami,
- co najmniej kilkumiesięcznego doświadczenia na stanowisku referendarza notarialnego,
- umiejętności pracy pod presją czasu (u nas wszystko szybko się dzieje),
- odpowiedzialności i sumienności,
- dobrej organizacji pracy i nie tracenia głowy!
Oferujemy
- Korzystne warunki zatrudnienia,
- pracę w stabilnej firmie w dziale prawnym,
- wsparcie zespołu,
- rozwinięty system szkoleń doskonalących z zakresu obrotu nieruchomościami.
Pamiętaj, aby w swoim CV dodać klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE )”
Wyślij CV
Każda zmiana zaczyna się od pierwszego kroku