obsługi klienta, wizerunku i prezentacji oferty, procesu sprzedaży nieruchomości. Dajemy pewność wyboru skutecznego Pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Freedom

to JAKOŚĆ

to jakość

Standardu obsługi klienta, prezentacji oferty, skuteczności sprzedaży, pracy w nieruchomościach. Istniejemy, aby dać pewność wyboru skutecznego pośrednika, bo wierzymy, że ten rynek zasługuje na więcej.

O Freedom

Sprzedajemy nieruchomości. Szybko, zyskownie i bezpiecznie. Budujemy zespoły skutecznych sprzedawców nieruchomości pracujących w oparciu o umowy na wyłączność. Rozwijamy sieć biur nieruchomości, pomagając naszym Partnerom odnosić sukces i prowadzić biznes w nieruchomościach.

Od początku istnienia markę Freedom Nieruchomości tworzą cztery filary: umowy na wyłączność, wysoka jakość oferowanych usług, efektywne działania marketingowe, autorski system szkoleń doradców i menedżerów.

Co robimy?

Jak pracujemy?

Zmiany

Celem Freedom Nieruchomości jest dostarczanie Partnerom Freedom narzędzi do skutecznego prowadzenia biznesu, rozwijanie sieci oraz podnoszenie jakości obsługi klientów. Realizacja tych założeń wymaga liftingu wizerunku marki.

  • Profesjonalizuje znak Freedom Nieruchomości
  • Upraszcza formę komunikacji marketingowej
  • Wykorzystuje nazwę „Freedom” jako wiodący element komunikacji, prezentując dominację marki i pozycję lidera rynku
  • Pozwala rozszerzać działania marki na nowe segmenty

W lipcu 2018 roku marka Freedom Nieruchomości przeszła istotne zmiany. Nowa struktura pozwala spojrzeć na biznes inaczej – uporządkować kwestie strategiczne, nadać marce wyraźniejszy charakter i wyznaczyć spójny kierunek działania.

Co daje rebranding?

Logo

Nowe logo marki Freedom Nieruchomości tworzy autorsko wykreślony krój pisma o łagodnych kształtach i charakterystycznych literach. Postanowiono zrezygnować z sygnetu na rzecz wzmocnienia nazwy i filozofii związanej ze słowem Freedom.

Kolorystyka i typografia

Podstawową paletę kolorystyczną logotypu Freedom Nieruchomości niezmiennie tworzą róż i grafit. W nowej identyfikacji wizualnej większą rolę odgrywa jednak biel, dzięki czemu identyfikacja wyróżnia się lekkością i zyskuje na prestiżu.

Podstawowym krojem pisma jest Mont. Geometryczny, bezszeryfowy font zaprojektowany przez Mirelę Belova i Sveta Simova z domu typograficznego FontfabricKrojem.

Identyfikacja

Kształty, które budują identyfikację nawiązują do historii znaku, pochodzą od logotypu i bazują na planie kwadratu. Stosowane w różnych konfiguracjach dają szerokie spektrum użycia na różnych nośnikach.

Dlaczego kwadrat? Kwadrat symbolizuje wszechświat, cztery strony świata, cztery żywioły, przestrzeń, porządek, solidność, nieruchomość. Idealnie wpisuje się w cztery kluczowe obszary kompetencji marki, czyli pracę na umowach na wyłączność, system wdrożeń i szkoleń, koncentrację na jakości oferowanych usług oraz dedykowany marketing.

Ikony

Aplikacje

Ilustracje

W zgodzie

z filozofią Freedom

Jakość usług

Najważniejszą wartością marki jest Jakość oferowanych usług. To ona pozwala marce utrzymać się w czołówce biur nieruchomości w Polsce.

Kluczową wartością marki Freedom Nieruchomości jest praca w oparciu o wysokie standardy umów na wyłączność.

Wyłączność

Standard usług marketingowych tworzą home staging, profesjonalne sesje zdjęciowe, rozbudowane opisy oraz intensywne promowanie ofert na rynku.

Marketing

Autorski system szkoleń w zakresie sprzedaży nieruchomości oraz rozwoju kompetencji menedżerów jest podstawą sukcesu Freedom Nieruchomości.

System szkoleń

Sprzedamy Twoją nieruchomość

Wierzymy w naszą skuteczność, dlatego odważnie mówimy, że sprzedamy Twoją nieruchomość. Szybko, zyskownie i bezpiecznie! Dajemy pewność wyboru skutecznego pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Chcesz z nami współpracować?